wtorek, 27 listopada 2012

Prawie jak koperta

Zrobiłam kolejną kartkę bożonarodzeniową, niczym kopertę. Obrazek z recyklingu wycięła Asia, przeszycia, stickersy i gotowe. Kartkę zgłaszam na wyzwanie w Scrapgangu Koperta 



 Hania wyróżniła mnie w zabawie w 11 pytań Dziękuję :) 
Juz odpowiadam :)

    1.  Ulubiona pora roku?  wiosna , lato
    2.  Ulubiona książka?  jest kilka, np. Córka opiekuna wspomnień
    3.  Ulubione zwierzę? ŻABA, co za pytanie :))))
    4.  Ulubione hobby? karteczkowanie, wyszywanie XXX
    5.  W jaki sposób spędzasz wolny czas? jw :)
    6.  Twoje marzenie ? oj.... mam dużo marzeń
    7.  Ulubiony strój? koszula nocna ;)
    8.  Wymarzone wakacje w górach
    9.  Ulubione święta? BN
  10.  Lubisz wcześnie wstawać, czy leniuchować? wcześnie, raniuszek jestem
  11.  Co ważniejsze: miłość, czy pieniądze? pieniądze szczęscia nie dają... 

Teraz moje pytania:
1. złoto czy srebro?  
2. książka czy film?
3. morze czy góry?
4. odpoczynek aktywny w ruchu czy leżakowanie?
5. światło czy ciemność?
6. oszczędność czy rozrzutność?
7. telefon czy rozmowa na żywo?
8. podróż na piechotę czy autem?
9. prezent praktyczny czy uniwersalny?
10. elegancja czy prostota?
11. odwaga czy niesmiałośc?

kieruję do :



A jeszcze się pochwalę:
dostałam wyróżnienie od CraftyMoly za tę pracę :)  


Oj, więcej was już nie będę męczyć :)
Miłego dnia :)



6 komentarzy:

  1. Dziękuję za wyróżnienie:) to zaszczyt dla mnie ale niestety nie mam czasu na umieszczenie tego typu zabaw na blogu. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne prace - mam nadzieję, że się u mnie pojawisz :) pozdrawiam - Niespodziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczna kartka. Bardzo fajny pomysl :-) Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrapgangu!
    Gratuluje wyroznien!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna jest ta kartka! Bardzo lubię zielony.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo nastrojowa
    dziękuje za udział w wyzwaniu Scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń